Jump to navigation

  • fr
  • en

  • fr
  • en
Menu
Accueil

IDEI CENTRE DE RECHERCHE PARTENARIALE
EN ÉCONOMIE DE TOULOUSE

  • Qui sommes-nous ?
  • Partenaires
  • Publications
  • Évènements
  • Nous rejoindre
 
 

Vous êtes ici

  1. Accueil ›
  2. Publications ›
  3. Algorithmic Bias? An Empirical Study into Apparent Gender-Based Discrimination in the Display of STEM Career Ads

Facebook Twitter

Communication à une conférence à comité de sélection

Algorithmic Bias? An Empirical Study into Apparent Gender-Based Discrimination in the Display of STEM Career Ads

Anja Lambrecht

Toulouse, France, janvier 2017

Discuté par Marie Lalanne (Goethe University).

 

Référence

Anja Lambrecht, « Algorithmic Bias? An Empirical Study into Apparent Gender-Based Discrimination in the Display of STEM Career Ads », Tenth IDEI-TSE-IAST Conference on The Economics of Intellectual Property, Software and the Internet, Toulouse, France, janvier 2017.

Lien

  • Texte entier
  •  
    • Accès privé
    • Toutes les actualités
    • Contact
    • Accès
    • Presse